tik tok tik tok

wah... pagi tadi cerita ttg masalah jiwa dah raga wakakakak.. tak per ptg ptg ni bercerita lagi pasal ada feel nak tido.. jejeje sbb dah ngantuk giler ni sambil tulih surat sambil blog.. boleh ghitu....

wah!! susah jugak nak bertemu ngan org positif kan.. alhamdulillah saya byk berkawan yg berpikiran positif.. nasihat kan saya supaya berpikiran lebih luar dari jakauan saya... heheh org tu tak yah saya sebut.. biar saya jer tahu sapa mereka.. biar saya menjadi kan mereka itu sebegitu istimewa!! saya gembira dengan keadaan ini.. sgt suka tq being my friends...

rasanya kawan yg berpikiran positif selalu dtg kat kita.. jadi diri kita pun sentiasa positif... heheh

oh yer.. pagi tadi terlajak bangun kul 7.55 eheheheh lps tu terus ckp kat diri.. ok saya tak lambat saya boleh keluar seblm kul 8.30!! so dengan cepat saya mandi lps tu saya mandi kan hadi... kejut kan ayah... pakai kan baju hadi.. tgh ayah pakai kan baju hadi saya mandikan hannah.. siapkan hannah lps tu saya plak bersiap!!! ayah of course laa lps pakaikan baju hadi dia plak mandi.... heheh kata dah lambat.. tp betui laa sblm 8.30 saya boleh keluar dari umah saya... tgk bertapa lajunya kami di dalm umah tersebut.. dlm dok cam tu pun hadi leh abis susu 5oz.. tgk 2 cerita TVIQ... hehehhe

tgk!!! minda kita berada kat mana masa kejadian itu berlaku.. minda kita kearah positif.. tiada negetif dlm pikiran saya pada waktu tu.. betul laa... ibu saya selalu bg nasihat kat saya masa saya belajar dulu... bangun terus pikir ke arah positif.. rasa bukan masa belajar lagi.. awal perkahwinan pun dia sentiasa nasihat kan benda yg sama.. so apa salah berfikrian positif...

tapi seistimewa kawan saya yg positif... ibu saya ttp menjadi idola saya.. hehehe saya salah ker saya betul ker di ttp menjadi pengkritik terhebat saya.. saya suka... kita tau mana salah dan silap! kalu diorg tak ajar kita dari kecik tak tau laa dah besar ni jadi apa kan.... saya bersyukur walaupun masa kecik kecik ada perasaan geram.. baru ku tau kini kenapa ibu dan ayah bertindak sedemikian rupa.. oh love both of u.. hehehheh

tapi anak ini rindukan ayah dan ibu.. anak ni selalu menangis bila kenang kan ayah dan ibu.. anak ini akan sentiasa harapkan setiap masa doa dari ayah dan ibu

liza tau skrg ni syurga liza di bawah tapak kaki suami... tapi ayah dan ibu ttp di hati...

walaupun hari ini bukan hari ayah atau hari ibu... tetapi hari hari ada laa hari utk ayah dan ibu bg saya...

pesanan buat diri sendri
" liza sayang laa ibu dan ayah... seperti mana meraka sayangkan kau ketika kecil"
" liza minta la keredhaan suami mu utk meneruskan perjalan hidup ini"

No comments:

Post a Comment