blog

uh.. baru balik dari baca blog org.. huuhuh semua org tahu saya mmg suka baca satu blog dari kalangan blogger.. oh redmummy ngan bes ashari yer of course every dah tak lupa jugak blog kak azah ngan kak anim... both ni kakak ngan adik tau..... ceria jer kalu baca... heheheh

heheheh kak azah ngan kak anim tu saya jadi kan idol utk saya.. bagaimana nak hadapai situasi begini begitu... hehehe... nasihat2 mereka mmg saya kagumi... wahhh!!!

for redmummy lagi seronok lagi lagii sbb tgk dia shopping ngan dia nyopping kan utk org.. mmg class.... heheeh seronok.. mcm nak masuk jerr kat dlm idup dia camna cara nak buat begitu dlm idup dia.... wah tetiba cam rasa apa kak red nak pakai aku nak pakai.. padahal dlm poket ciput jerr.. tapi takper kira saya ni window blog laa erk.. tgk apa kak red pakai auwww...

for ben ashaari... byk betui tips dia kasi.. walaupun tulisan dia ringkas tapi sgt sgt laa padat..

so aku nak cerita pasal yg blog aku selalu masuk ni... uh.. ayat dia susun... seronok nak baca... seronok.. mcm ari ari nak baca jer walaupun dah baca... tulisan dia menghiburkan hati saya... heheh so saya lehrasa keadaan dia ketika itu.. hmmm seronok baca..

alamak dah tersalah masuk jalan cerita ni.. tapi takper.. layan jer yerr.... heheh setelah dok di perantau ni.. kekadang kita rindu saat saat bersama family kita... rindu nak berburak.. lagi lagi time kenduri.. lagi syok.. kami 3 beradik di didik dari kecik...kalu ada kenduri kami wajib p... yer ayah ajar... korang kena pergi.. tgk adik beradik.. bila nak bertemu rasa apa ... selalu sangat dia ckp.. .. yer.. kami anak anak yg baik... pergi saje laa walau pun waktu itu kekadang terdesak kena buat kerja... tapi bila dah besar dah kawin ni... baru terasa apa ayah cakap... baru terasa.. yer laa saya sorang kat sini....

ada kenduri kat kl tu selalu tak balik.. tanya kabar diorg camna melalui ibu jer.. perit jugak yer berjauhan ngan family kita rapat dulu... takper laa sekarang ni... semua atas tanggung suami... terasa sgt bila time atuk meninggal ari tu.... kuar rumah dah cepat dan laju dah.. tapi mmg takder rezki nak jumpa atuk... rindu beb... garang camna pun dia... baran camna pun dia.. dia ttp ada darah dlm badan kita ni...... love u laa atuk!! Al fatiha

4 comments:

  1. jammed sungguh jalan nk balik KL waktu tu kan liza, tapi alhamdulillah segalanya berjalan dengan baik, Allah permudahkan segala-galanya.

    ReplyDelete
  2. sgt jammed... hmm tu laa Allah permudahkan dia p...

    ReplyDelete
  3. hehe...kami ceria ke liza..kalau dekat memang selalu kena cepuk kak azah tu..

    ReplyDelete
  4. kena.. kakak tu bg peringatan kat adik.. kat liza pun akak kena bg nasihat.. hehehehhe

    ReplyDelete