camera patut ada tak?

eh.. nak tanya.. nak berblog ni kena ada camera ker? bg aku kena ada gak.. tapi tak jugak.. aku bukan pakar ambik gambar pun wakakakak .. lagi pun hp kan ada.. hp pun dah 3 tahun dah... pulak tu pesen lama giker.. tapi tahan lasak.. i like!!!! heheheh nak buat camna... pakai jer la selagi ada kan... jgn nak membazir.. boleh beli benda lain..... yg penting makan makan wakak aku kira makan jer... hehehehe ... kena beza yg mana nak belikan.. tapi masalah nyer hp nyer gambar pun tak menarik.. itam jer kalu dok ambik (tp mmg itam pun saya) dia cam tak nmpk putih pun... wahhh dahh aku dok konar sana konar sini.. tak stop last last mmg aku takkan beli heheheh... tapi tadi nmpk kat prangin mall rm380. canon.. hmmm wakakak tgk dia kornar tempat lain plakkkk heheheh adehhh

takper laa... kita simpan jer hajat yg takkan termakbul ni.. abg saya nak camera lehhh? ( dengan nada pelahan)

No comments:

Post a Comment