perjalan ptg semlm...

apa nak naik feri yehaaaa

sebenarnya.. kami dari dlm pulau nak p tgk makcik kat seberang.. eheheh memula sudah salah jalan..heheh kat seberangkan still lagi ada sawah padi kan so.. ini laa masa nyer aku ambik gambar.. hheh lawa kan... aku ambik gambar dengan motorola E398 jer... janji puas apa yg aku tangkap kan..... heheh aku pun tak tergelak sbb salah jalan kan ...takper aaa jalan jalan tgk seberang...... hehehe


lepas melawat makcik sedara ... dah lama kami dok kat situ.. kami pun pulang utk meneruskan kerja-kerja d dlm pulauu..

apa yg seronok nyer sbb biler pulang.. kami naik feri heheheh dah lama nak idam naik feri ni tau.. teringin nak ajak anak naik feri ni.. dok jer negeri pulau pinang... feri pun tak pernah naik.. heheheh cian anak anak ibu.. takper suatu hari nanti yer sayang...dalam kereta lagi.. malas nak kuar lagi sbb masa ni feri tak jalan lagi hehhehe

ni haa bentuk feri dari jauh.. boleh laa.... suami aku ckp aku jora wakakakak lantak laa aku nak menikmati keindahan ni...

bg mereka yg naik jambatan boleh.. naik feri pun boleh kalu nak tau sejarah ada nyer feri2 ni sila klik

kekadang benda benda yg camni laa kita patut kenang.. kalu tah biler lagi aku nak naik feri ni kan... hehehehhe

2 comments:

  1. 1st time akak naik feri kat pulau masa thn '75,last skali thn '85.masa tu bwk kak azah jenjalan penang.best gak kan.ari tu terlupa plak.takpe2 nnt gi jenjalan mah liza kita naik.

    ReplyDelete
  2. lama tu kak!! meh mai umah kami.. heheheh

    ReplyDelete