safa!

semlm tergelak sat atas motor... hehehhe sbb apa.. cerita nya camni.. waktu petang dlm kul 3.30pm cam tu la.. saya ngan suami nak p ker telekom.. untuk buat bayaran bil-bil di pejabat... suami kata dia nak p bank dulu.. saya pun say.. ok laa.. kami pun naik motor mcm org tgh bercinta heheh biasa la saya suka pelok suami heheheh sampai d bank suami masuk dan saya tunggu di luar... bila dia keluar jer.. dengan muka berkerut dia kata
" apa ni nak suruh lepak kat safa apa"
terus saya tergelak..dlm fone saya... (dulu suaminya) ada text yg dia save suruh lepak kat safa.... then saya cakap
" ishh nasib baik bg kat awak.. kalu terkena kat org lain mau berjanggut tunggu kat saya.. tah tah siap kena maki ngan diorg kot..."

saya terpikir sejenak lagi.. kalu terbagi yg dok kat kl apa kes erk.. sure diorg kata ... apa tu safa.. mender tu safa... sakit kot dak liza ni...

sebab ayat nyer tertulih begini "Mai rilex safa kaa apa. Ada apa dok umah"

aku sampai sekrang masih tergelak dengan apa yang terjadi.. keh keh keh seronok ghitu...

p/s: safa.. adalah sebuah restoren mamak di seblah kg makam.... jalan dato kramat....

No comments:

Post a Comment