heheheh mcm tu laa

ha...

oklaaa sebenarnya nak cerita pasal penjagaan wajah laa.. dulu gua pakai clinique masa mengandungkan HANNAH.. mmg sesuai ngan rupa yg tak berapa menarik ni... alhamdulilah hidung, mata, kening mulut semua cukup lengkap Allah kasi...

so selama setahun jugak aku berdikit dikit pakai.. dan akhir tahun 2009 akhirnya aku ambik keputusan untuk membeli sabun belina.. produk susu kambing dari NZ


english rose beuty soap.. alahai comel nyer gambar.. heheh takper laa janji korang nmpk skit skit sudah aaaa ni waktu mlm jer aku pakai.. heheh elok sgt.. suka sgt nak tau den buat camna... basahkan sabun tu gosok laa kat muka... then biarkan... sambil tu gosok laa gigi.. heheh lps tu semua baru cuci bahagian semua muka....


heheh ni pun comel kan.. nama sabun ni chairmaine... aku plak takder laa beli nk kekedaikannn... so laman web ni jd kedai aku.... bestada stiker la.. memcm promosi dia buatt.. jgn tanya kt kami... kami cuma pembeli.... sabun ni plak sblm p kerja balik kerja.. waktu waktu lapang aku eheheh suka aku nak pakai bila yerr.. bestt..

oh yer slps menggunakanya aku sentiasa lap.. takut nnt khasiat dia takder

hasilnya.. dengan perasan nyer aku mengatakan kulit brtambah lembut.. heheheh perasaan aa sendri..

then pelembab
saya pakai ni.. ni mana tah saya beli.. kat laman web.. wanitamelayu.com.. adalah no tepon dia (kalu nak msg laa saya..) ... dan laman web yg sebenar nya

sapu jer kat muka... sgt seronok bila memakai nyer.. kita kulit jenis keringkan.. jadi best laa pakai... malam best pakai bangun subuh tgk kulit muka cantik jerr heheehh ada laa dlm sebulan pakai.. sgt seronok.. ha kalu anak ada ruam ruam ker bg laa pakai... insyaAllah akan baik....

then dlm cari cari gambar tadi nmpk plak laman web yg menarik plakkk...NUR76 heheheh kalu ngan liza ni memacam dia akan cari.. tapi tgk harga Ya ampunn... menakutkannn

heheh lps ni niat nak pakai produk belina yg lain plak hehhehe sesuai tau... so takyah laa memahai beli heheheh

No comments:

Post a Comment