lambat!!!

hehehe yer mmg lambat hari ni.. nak tau kul berapa masuk kerja? 11.15am.. maaf bos.. anak nak kena cucuk bos

heheh ok laa awal pagi dah p kul 8.45 cam tu dah tersembul depan klinik (klinik kerajaan jer) so check hannah.. tinggi hannah.. berat hannah.. ok laa semua maintain dah anak aku sorang tu.....

so dah jumpa laa nurse yg check dia. then aku komplen laa pasal ada cam benjolan kat tek dia.. dia suruh refer doktor

so ngan selamber p refer laa... yg aku geram... tunggu nak dekat sejam baru dapat masuk.. then doktor kata it ok just tisu dlm tu saje.. ok dah rasa lega...

oh yer hannah kan dah setahun.. so kena laa cucuk... jenama cucuk apa aku tak tau laa... dia dok ngatuk .. lps tu kena pegang kuat kuat.. jadi dia mengamuk laa.. lps jer cucuk semua ok jerr.. aku rasa yg melambat kan keadaan... jururawat yg baru nak belajar tu yg buat.. jadi cam lambat skit laa.. aku tak kisah laa.. sbb diorg nak belajar.. diorg tau nak buat camnakan.. takkan aku nak marah marah.. proses nak belajar kan kena berhati hati.. walaupun dalam hati tak konfiden mana kan wakakakak

so ari ni terasa letih dan penat yer.. kebelakang ni mmg terasa abis laa tulang pungkok ngan pinggang selalu terasa.. tah laa mungkin ada sebb tu... tapi tak per selagi idup enjoy laa diri ngan anak anak... dan terus ingat tuhan yg satu!

No comments:

Post a Comment