APA!!!!!

ha!!! minggu ni baran aku dah mencecahh keterlampauan!!! salah satu sbb.... ada org cam #$%^ kat fb tu.. tapi aku heran erk.. naper laa nk sampai bergaduh sakan dlm tu.. tapi takper mulai skrg aku tak mo ambik peduli dah!! aku dah tak sanggup dah.. baik aku jaga family aku.. pupuk kasih sayang kat aku...

SEKARANG NI!!!! mana aku tak kenai aku delete!!!! MINTAK MAAF BYK2 YERRR.... yg byk dlm aku nye wall pun bukan sapa pun kedai online wakakakakka suka tgk.. window blog.. bukan window shopping...

apa pun aku gembira dengan blog ngan FB ni... yg menyusahkan dan jeles dan menjeleskan blah buang... aku bukan sakit kan hati hampa.. hampa yg gedik gedik nak sakit kan hati aku!! alhamdulillah!!!

1 comment:

  1. sabar kak..mcm ika...klu x b'kenan jer org 2..terus ika block kat fb....lgsung die x dpt tgk kite dah...kite pun xleh tgk dier...

    ReplyDelete