tengah syok baca tag org tetiba nama saya di sebut2 oleh nyer!! heheh tq laa.. baru pertama kali nak buat ni.. ghupa nyer gini laa tag erk wakakaka


1) Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

tikam belakang... hmm kalu ngan pisau sure mati... kalu ngan mulut buat tak tau jer...

2) 6 orang di hati anda
ibu, ayah, hannah, hadi , irtiza, sapa erk satu lagi... tak leh nak roaming laa


3) Anda rasa anda comel?

saya rasa.. saya mmg comel dan tomei..


4) Single or taken?

taken


5) Blog yang saya suka?

wah!! sesapa aje.. janji cerita menarik.. dan jadi follower saya!!


6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?

yup! kena beb.. seronok apa tgk bilik bersih... cam bilik pengantin jer!! wah yeker


7) Lagu terakhir yang anda dengar?

hati yang kau sakiti (rosa)


8)Last text message

maxis.. dia kata tarikh aktif akaun anda hampir tamat


9)Last phone call


h dari suami.. baru jap tadi


10) Hari terakhir anda menangis?

semalam kot!! tgk arwah member punya anak... cian lahir kat dunia terus takder mak!!

11) List 5 kaler feveret anda

merah
hitam
putih
cokelat
kelabu
(warna cam org org tua kan)

12) bila kali terakhir YM?

semlm



13) Game yang anda paling suka?

mencari harta karun...


14) Adakah anda peminat MCR

mender apa tu erk ?

16) Anda rasa tag ni best?
boleh laa... janji seronok layan


17)Tagged lagi 10 orang
mas hanie, zalika, cdm fitri, cdm kartini, yanna faizal, syarifah alia, junn, aza zack, farah anis, satu lagi... anda yg baca laa.. heheh

No comments:

Post a Comment