mewarna ghitu

wah!! apa kerja ko!! masuk opis mewarna.. tu semalam nyer kes laa wakakak aku ngan muka busan p laa warna mewarna kat opis keh keh keh kelakor laa plakk.. hehehe

warna ni aku beli masa belajar kat uitm hmm 2001 kot lama gilerr laa tapi tu laa mls nak gunakan dah.. aku dok rasa laa kan sampai hadi dah besar pun still lagi tak abis.. hehehe.. kenangan masa kat uitm

haa.. ni laa set dia.. aku mcm pandai mewarna jerr. padahalll hampehh

pensel ni plak.... yg dah di sharp... warna dia sungguh menakjubkan....

ni plak belum di sharp... heheehheh sayang konon.. tah tah sampai hadi besar masih ada lagi heheheh

dan ni laa hasil dia buruk dan tak lawa.. wakkaakka aku dengan selamber pampar kan disini.. huhuhuh

apa apa pun kerja nak buat mesti berterusan.. jgn jadi camni.. tpi aku mmg simpan niat nak warna skit skit camni... lps tu kasi frame kan ker apa... moga moga niat murni ku berterusan... tau laa kan lani dah layan 2 org.. mana tau esok esok di tambahkan lagi rezki.... aku terima jer heheheh

No comments:

Post a Comment