my hero?

naper tajuk cam tu erk... hmm dah besar besar dah camni... dah kawin pulak tu sibuk ckp pasal hero!!!

heheheh sebenarnya.. dah 2 - 3 hari ni asyik ingat kan ayah jer.. rindu kot! hehe padahal sebulan pun tak lepas lagi.... insyaAllah bulan akan menjelma kami akan ttp sampai ke sana.. InsyaAllah

saya dah kawin dan dah beranak dua pun.. sampai lani saya mengatakan my hero is my father! heheh apa kes2 kat umah saya akan call ayah.. camna nak buat ni.. camna nak buat tu...

ayah saya yer!!! hmm nmpk lembut tapi tegas... kalu kata keluar kul 10.oo am... 10.00 am kena ada kat luar umah sudah!! kami dah di latih dari kecil...

bila renung dan pikir.... mmg banyak benda yg saya rindukan... kita perempuan apa apa pun kita cerita kat ibu... hehehe tapi hati ayah lagi lembut.. ohh miss him so much larh!!!

p/s: hero anak perempuan saya sure ayah dia jugakkan.. walaupun dah kawin kan!!!

No comments:

Post a Comment