lipat baju!

uh.. konon nak kemas umah laa kan... bercita cita besar laa kan nak kemas umah.. uh semua jadi hampeh bila ku selak lanngsir ada 2 bakul besar....

nak tau isi dlm dia apa? hehhehe isi dia 2 baju yg tak berlipat lg dari minggu lepas... bukan pemalas tp ada sebab wahh!!! kalu nak buat kerja ada jer sebab kan... keh keh keh yelar.. aku tau cuci jer baju.. dah kering angkat dan kering angkat... tak perasan laa dah jadi dua bukit di balik langsir wakakak

malaskan nak lipat baju.. sbb nampak sgt byk bila dah lipat tgk tgk.. alaa sikit ghupanya... mengapa aku tak lipat kain.. ok laa memula aku mmg ada niat nak lipat kain bila sepupu aku dah balik dari umah aku ari tu... tapi... dengar plak aunty meninggal... hmm .. den sempat mencuci jer.... 3 hari ada kenduri.. lewat malam jer balik... but syukur sesgt laa husband nak stay lama kat umah arwah aunty dia.. yer laa.. dia dah takder... so teman laa burak ngan sepupu sepupu dia.... then ari ke empat.. mlm terus lena tak ingat.. giler badan sakit sakit beb.. wa tak tipu... eheheh yer la balik kerja kena siap siap p seberang.. so jadi camni laa gaya nyer....

so lipat sudah tunggu suami pulang mau makan plak!!! ehehhehe

tu yg ari jumaat ni.. ada kesempatan nak lipat baju... so lipat laa baju.. walau pun liatt!! hehhehe

No comments:

Post a Comment