hallmark

ha naper aku sebut hallmark ni.. sbb dlm hallmark ni ada cerita kegemaran ku!!
ya the biggest loser.. hari hari kul 7 mesti dah ada depan tv sambil kasi anak makan sambil mak makan.. lani kat hallmark the biggest loser Australia plak.. then selasa malam kul 9.00 sampai kul 11.00.. ni Amerika punya

hari-hari tgk susah nak miss.. kalu miss sayang pulak.. tgk berapa berat diorg turun... mmg syok tgk diorg berlatih lagi lagi Jillian.. seronok!! lps tu tgk bob plak... waa jejaka ituww..... then ada tips.. dia kata semasa iklan sila laa buat lompat bintang sampai abis iklan.. uh kalu cam tu mmg boleh sgt laaa tapi tak tekub
diorg dok senaman pun senama gak kan.. makan kena jaga.. berapa kalori yg kena ada... strategic camna? yg paling best tetiba nmpk SUBWAY!! tu yg ari tu sudah takap cintan beb.. roti pun sedap beb.. lps tu jenama JELL-lo tah apa tah.. pun tgk sedap..

masalah lani ni.. aku ni nak kurus tapi tu la kalori tak jaga.. senaman taknak buat camna tu.. mcm na tu.. lagi pun balik ari ari dah letih yer kan.. kul 10 dah bentang toto mau tido heheheh anak tido semua mak bangun update buat kerja blogger.. heheheh syokkkk sambil minum air milo ngan roti bebeberapa keping!! keh keh keh

lani dah ada kat asia plak.. aku rasa aku nak try laa.. rasa rasa boleh tak? di terima tak? mampuker aku pikul tugas berat? nak tinggalkan anak anak..? nak turun byk2 kena dok kat dlm the biggest loser.. kalu dok dlm umah lemak laa byk!!!!

lps tu layari laa the biggest loser tu skali tgk ni ada plak perghhh mcm nak beli leh bawak hadi ngan hannah jejalan sesama huhuh punya laa berkobar kobar.. tgk price mak datukkk ko aku leh buat down payment kereta beb.. basikal ni tapi aku rasa kalu kat malaysia org pakai camni sure org tu toleh 10 kali.. heheheheheh

No comments:

Post a Comment