lagenda budak setan

hmm novel ni... serius aku tak penah baca... tapi hari khamis yg lepas.. tetetiba aku terlihat iklan yg diadaptasi dari novel yang akan masuk pawagam.. hmm terpesona sekejab.. wah dasyat.. dlm pikiran nak tgk laa.. tapi tak leh nak janji... 2 beg aku tu sapa nak tgk hehehehe


novel ni amat laa femes sampai laa takder org nak sudi sudi memberi pinjam terhadap ku wakakak dulu mana nak beli sgt.. yg penting dapat pinjam.. tukar tukar novel laa... hmm koleksi novel ni tak byk... lagi pun dulu pelajar.. ibu pun tak galakkan sgt kan.... better baca buku sekolah.. tapi takper zaman tu dah berlalu.. tak yah sedih sedih!! heheheh lani aku kepada buku motivasi diri.. ikut dah mcm ibu dan ayah aku wakakakak


tapi paling aku gemari " OMBAK RINDU" wahhh sapa penulis fauziah Ashari.. sampai sekarang kali baca 2-3 kali pun tak jemu..... tah naper tah.. cam rasa dlm jiwa aku jer perempuan ituw.. izzah(konon laa) heheheh

so reramai laa kita penuh kan pawagam.. aku nak tgk org org komen nnt camna.. sbb mcm best jer.. tgk pun macam ada pelakon yg best!! ha pelakon adamaya pun ada heheheheh

p/s: ombak rindu ni dah diadaptasi tak? hehehh

No comments:

Post a Comment