bile bercerita

tgk ramai plak yg berblog berduyun duyun wakakak janji apa aku cerita kena ngan jiwa aku.. cerita ku cerita ku juga.. bukan cerita orang lain

aku mmg suka bercerita... so aku cerita apa yg aku tau.. kalu aku cerita lelebih karang semua rahsia isi bonjol terkeluar... kekadang aku dok cerita pasal barang2 yg aku guna seharian.. kekadang mintak pendapat.. tapi mintak pendapat kat sini respon kureng laa sbb tak ramai lagi kawan... betui dak

hmm FB lani pun cam kureng dah aku tgk.. aku tumpu kat BLog plak.. nnt angin mana tah dtg kat FB plak aku lepak.. cam tu laa.. kekadang susah nak fokus...

tapi!!!! FOKUS tu penting utk perjalan hidup kita.. apa yg dicari dlm hidup kita.. idup sekali jer beb... buat yg terbaik...

aku pun ibu org.. esok esok bila anak dah besar.. apa perihal aku tak tau.. zaman 80an dulu tenang jer... skrg dah masuk alaf alaf ni... kena ikut perkembangan zaman jugak laa... dulu boleh laa ibu kasi rm1 p sekolah.. lani mau laa 5 inggit... dari sekrang dah beringat gaji kita sekarang cukup ker sampai 20 tahun akan dtg...

so kena usaha usaha dan terus usaha... tak kira apa kerja yg kita lakukan halal laa yer... kita ttp kene FOKUS.. perjalan idup kita... nak fokus kat anak2.. nak fokus kebahagian rumah tangga.. semua mesti ada...

setiap perjalan idup ni kita jer mampu mengubah... kita jer yg mampu membina angan2 sendri... dan angan2 itu jgn terus di simpan... luahkan.. dan pastikan dapat!!!!

No comments:

Post a Comment