tupperware

mmg peminat tupperware.. kalu boleh dlm buku jualan tu semua nak beli!! oh yerr aku dok p ngan aku nyer biras honey_gold.. yerlaa dia kan pandai bawak kereta.. so i follow dia nak beli tupperware.. so aku pun terbeli sekali heheheh sronok tau.. mcm tak mo keluar dari kedai tupperware tu tau.. heheheh

aku beli pun utk anak anak.. heheh biasa bila ibu berbelanja dia tgk anak nyer dulu.. ibu nyer lama pun tak per heheh so ini laa aku beli

memula... yang ni aku nak beli utk hadi... mini sports bottle, dividen lunch box ngan spoon.. RM42.90... lps tu bag tu dapat murah bila dah beli semua barang tupperware tu RM17.90.. oh limited item ghituw.... seronok nyer aku.. hadi plak suka pakai.. seronok aku tgk!! yg tak seronok beg tu dah kotoq.. yer laa budak 4 tahun pakai kan.. heheheh



yang ni plak thirstquencher with Strap RM36.90 dan Snack Cup RM25.60.. tapi kalu beli dua dua tu RM52.90 yerr.. yang ni utk jalan keluar yer... anak aku ngan aku kuat minum air... yg snack cup tu aku letak susu hadi dan makanan hannah... biasa laa kemana saje kena bawak...

kalu ada member card ada laa 20% discount.. ghee~~~

No comments:

Post a Comment