penang-kl.. kl-penang

masih letih dan penat... tu laa jalan jauh.. dengan sekejab sgt!!! heheh dok jer umah ibu

tapi paling dasyat...boleh buat 3 jam jer.. kl penang 3 jam... penang kl 3 jam... pergh

ok laa sabtu tu p kenduri kawin .. terus pecut p umah ibu.. mlm makan kfc.. hadi laa syok ada playground.. hannah pun sama!!! seronok beb... tapi betui letih laa... balik. ibu terus tido.. nmpk dia sgt penat... sblm tu bg msg kat adik ipar suruh beli tudung ariani warna itam!! heheh dapat jugak akhir nya warna itam ni....

ahad tu... p kenduri kawin... terus p umah kak madi!! kat sg buluh bersebelahan rawang!!! pergh umah dia besar.. seronok p tgk...kalu kat penang ada cam tu kan seronok!! tapi mahai laa.... singgahTAPAH beli laa buah-buahan utk nani pah skit.. yer laa dah start cuti sekolah.. stock kat umah nani kena byk kan... terus p sg dua di penang utk makan.. ok laa masakan dia.. aku baru 1st time p sana... giler ramai.. ku ingat jem sbb apa ghupo nyer kanan kiri kedai makan... sedap sedap aku tgk dia nyer nama gerai!! hehehehe oh itu kat seberang yer

sampai di desa singora siap kan anak anak pakai kan baju tido.. siap kan hadi nyer susu... baru suami ku jemput... masa turun tu.. hujan lebat giler!!!

heheh sampai umah siap kan semua.. then tido

pagi ni bangun!!! terkejut dengan keadaan tmpt parking motor kat umah kami!!! punya laa byk pasir!!! diorg kata dari atas bukit tu... bahaya tui aku tgk... dan nasib baik aku tak terjatuh!!! licin beb

oh yer ayah dah lega tgk nur hannah.. saya pun dah lega bila ibu ngan ayah tgk cucu-cucu nya... aku pun lega tgk ibu ayah aku!! itu sudah pasti....

heheheh adeh cerita ringkasan pendekk.... wa penat beb.. nak curah idea pun tak leh nak kental camna pun...

No comments:

Post a Comment