dimata mu itu

seperti biasa aku akan hantar anak aku p umah makcik tiza... kami panggil nani pah.. heheh memula p aku belikan roti utk hannah dan hadi.. uiks kena la bg makan. lagi syok laa hannah.. mmg suka makan siap bila sampaii terus dok sblh nani dia

sblm aku nak melangkah keluar... aku terpandang hadi.. sayu jer mata dia.. oh yer sblm tu dia tgk ada lori mainan... sedih pulak tgk.. yer kat umah dia laa hero.. kat umah nani tu dia mcm tah laa aku tgk pun aku rasa kesian... lps tu tersipu sipu p kat aku...

" bu.. mana hadi nyer badminton" dia ckp

" kat umah esok bawak yer" dia diam seribu bahasa.. (muka dah lain dah )

" dah ibu pi dulu erk... " sblm p aku p..mata dia dah di gosok.. aku tau anak aku camna..

takper hadi strong!! hadi kuat!! yerr kena selalu ingat kan dia.. oh anak sulung ku yg manja!

No comments:

Post a Comment