Midsomer Murders Theme

huhuhuh.. saje je letak tajuk tu.. sebenar aku suka sgt tgk cerita midsomer murders tu.. sbb apa yer.. sbb tgk lokasi nyer menarik ( adeh nak taip pun tak syok.. keyboard cam kalihamput).. pelakon dia pun boleh tahan laa.. wakakakak org tua yg sama umur ngan ayah aku.. tih tih tih... mesti syokkan kalu jalan kat sana kan...

yer laa nak p negara org susah skit so aku tgk jer dlm tv.. jalan cerita pun menarik jugak... so di sebabkan terlampau suka aku cari gak laman web diorg... so jumpa aaa

http://midsomermurders.net/episodes.php


then cari laa kat wikipedia

aku cam rasa nak ambik gambar jer kat sana.. byk lokasi kat england... heheh bahagian mana korang tgk laa sendri yer... sejuk jer aku rasakan.. ala kisah polis.. biasa laa.. saya mmg suka cerita cerita cam tu CSI ker... uh dulu lagi ER.. tak leh nak miss heheheh peberet....

tapi pelik plak nape aku tak leh jadi POLIS ngan DOKTOR wakakak (tu dah melampau dah blaja pun takat cukup makan jer ) heheheeh

oh yer rancangan ni keudara tiap jumaat malam kul 9.00 mlm di hallmark...

No comments:

Post a Comment