sahur saya!

salam

baru nak keluar cerita.. pikir apa nak kuarkan ceritakan so.. dah terpikir nak kuar camna heheheh

so bermula laa selasa hari itu.. perjuangan ku nak tebus balik aku nyer puasa 20 hari yer.. sebenarnya benda ni terjadi di sebabkan.. masa tu peringkat 3 bulan pertama aku ngandungkan hannah.. benda apa masuk tak lalu, cuci pinggan.. bau busuk busukk... semua tak leh sampai satu hari sang suami kena cucikan pinggan sbb tak lalu tgk.. busuk!!! nasib baik aku ngan hadi biasa jer.. kalu tak nak dia tak tau laaa.. tapi masa mengandung tu aku nak hadi kerap bergaduh... heheh then masa dapat hannah.. lagi 4 bulan nak posa.. tak sempat.. so kena gandakan laa dengan 10 lagi tahun ni... so double laa aku buat

hmm just nak cerita apa aku sahur untuk 2 hari yg lalu.. wah!



1) saya ambik cornfalke ngan susu hl... saje nak suruh tahan perut kan( den ada sejarah gastrik) ..tapi alhamdulillah berkesan jugak laa



2) saya ambik CCPP ni... elok sgt laa saya minum...
uh cam nak ambik byk terus laa.. agaknya murah tak? jadi ala ala pengedar.. sbb dah serasi ngan kita kan jadi nak ambik byk2 laa.. bukan tamak tapi satu keperluan dlm diri saya... cergas beb... usia nak masuk 30 an an ni kan.. kena ada jugak supplementkan.. pagi jer minum... sehat tubuh skit....



3) of course!!! saya minum air ini! dah ada kat umah pun.. air ni 1 liter saya telan pagi tadi.. oh saya mmg suka minum air masak mengunakan air tapisan bio aura!! hehehe

4) gambar tidak dapat disediakan.. hua hua hua... saya bakar roti letak jem strawberi ngan kacang... then makan... cecah laa ngan ccpp.. sodap

alhamdulillah nak masuk 3 hari puasa tu jer lauk saya.. saya takut gak perut saya ni tak tahan.. lagi satu saya kan susu kan anak.. takut susu tu kurang.. tapi alhamdulillah penuh jer ku rasakan.. heheheh

semoga apa yg aku buat ni sampai laa ke 20 hari.. yer laa ganti puasakan.. heheh kalu tak ganti karang berdosa dan berlipat kali ganda posa tu.... dosa kecik kecik tak nmpk ni dosa tak ganti posa tu kalu buat tak tau jugak tu.. tak tau laaa... heheheh

No comments:

Post a Comment