kereta idaman

aku bercita cita besar!! yer semua mau besar!! wakakak sure org gelak aku ckp cam ni heheheh takper laa biar laa diorg gelak.. aku jugak ada impian.. aku juga ada angan angan.. jgn berangan angan saje tp kerja tak jalan wah!!!! tapi serius.. aku nak anak ramai.. takder laa seramai mana pun 4 @ 5 jadi la... nikmat jadi ibu tu lain... masa ngandungkan.. masa melahirkan.. uh rindu saat tu kan.... sure ramai yg rindu walaupun anak dah berderet.. time skrg ni laa nak ada anak pun boleh.. sbb hadi dok membesar... hannah pun sama... lps tu biar sesama besar.. wahh ikut rancangan sendri la....

so dlm aku ckp besar besar ni.. aku ada 3 pilihan.. wah!!! pilihan apa erk yer.... kereta.. berangan sudah.. tiap anak kena ada seat sendri.. berangan lagi.. wah!! takper aku kena berangan kuat supaya aku leh kerja kuat!!!! go go go taipan!!!


ni kereta mercedes VITO best oo kalu tgk... ni segala org leh masuk.. wakakak aku ngan husband + 5 anak!! wahh waa cakap cukup beb.. aku mmg suka kereta besar besar ni!!! bukan suruh nmpk gah!! aku rasa senang nak bawak semua anak2 p jalan!



ni plak alphard!!! wakakaka boleh terlipat ooo heheh takper ni pun best gak.. aku suka ciri besar besar ni sbb aku kan kg kl.. so perjalan jauh dengan kereta besar ni kan best!! selesa sgt!!!! betui dak!!!



last skali estima!! ni nmpk cam sport skit kan!!! heheh serius mmg aku suka kenderaan camni... masa zaman budak.. ayah aku ada van... dlm van tu ayah letakkan katil utk adik aku noorliyana.. sedap jer dia tido.. noorliyana adalah ratu di hati ayah ngan ibu... uh lain kali aku cerita pasal dia erk!!!

so dah cita cita besar... kereta pun mau besar!! kena gerak geri kerja pun kena hebat!! betui dak!!

semoga impian aku menjadi kenyataan.. InsyaAllah... ghee~~~

3 comments:

  1. rasanya kalo liza cerita pasal nana pasti gempaq.lain dari yg lain.hanya org yang merasa je boleh cerita..
    cerita ikut level.start dari dia lahir.

    apa2pun akak doakan cita2 liza tercapai dan jgn lupa bawak akak skali.tau drive tak nih??

    ReplyDelete
  2. alamak... lesen tergantung jer.. bulan 11 kena renew balik!! heheheh

    ReplyDelete
  3. best..best...beli jgn tak beli... heheheheh

    ReplyDelete