produk 1

alhamdulillah sgt sgt!! aku ada 2 org anak.. dan alhamdulillah kedua org anak aku ni minum susu badan dan gembira sgt.... susu badan ni ... mmg penting utk perkembangan otak.. betui dak!! semua org tau..

so sapa sapa yg nak melahirkan atau tgh mengandungkan anak tu pikir laa sedalam dalam nyer nyusukan anak ni lebih baik dari susu tin.. dlm pikiran kita kena lawan gak!!! laman web tersedia ada byk mengajar cara kita mcm mana nak kasi anak kita minum susu.. yg nak bekerja tu pun sama.. boleh jer.. asal nak berjaya meminumkan anak!! heheh aku dulu poyo nak beli pam elektrik konon.. last last tak beli.. tapi aku tak kisah laa.. sampai sekrang still lagi susu badan utk nur hannah bam bam ku.... setahun sebulan... sama jugak ngan biras ku! sampai sekarang anak dia still lagi nyusu!! heheh

okla aku tak mo cerita ttg penyusuan sgt laa laman web yg tersedia byk sgt... so skrg ni aku nak bg tau.. camna aku leh kekalkan susu bdan aku ni... memula aku mmg suka makan... yer menguyah.. tu laa kalu tgk kat FB aku.. selalu sgt cerita pasal nak makan tu makan ni.. yer sup sup pun tolong laa amalkan... yg penting benda halal kita makan yer!!! sbb susu ni di salurkan kepada anak yer... karang anak lembab ker tak dengar kata ker.. sbnrnya kita nyer urusan nak jaga dia makan yer!!

ok den mula nak cerita supplement apa den ambik!! wah!!! yer.. mmg suami saya ahli HAI-O heheh tiap kali maintance dia ambik benda yg sama jer!! so nak tak nak gue kena makan.. elok gakk!! tak yah aku susah payah cari utk supplement yg bukan2.. yer kalu sebut hai-o jer.. ramai yg kata cina nyer aku tauu.... heheheh tapi alhamdulillah mkn ni susu gue byk!! bagus bangat sih

tgk ada chop halal lagi yer!!

wah aku menunjukkan kesungguhan yg benar aku makan!!!

ha ni laa sijil nyer yer.. jgn ragu ragu utk makan yer

ok apa khasiat nyer:
  • memperbaiki, memperbaharuhi dan menyusun semula membran sel organ badan untuk memudahkan penyerapan nutrien dan oksigen lalu menguatkan kesihatan serta tenaga sel badan
  • mengaktifkan sel-sel otak, sistem saraf, memperbaiki daya ingatan
  • mencegah keguguran rambut, awet muda dan menyerlahkan kejelitaan
  • merendahkan tahan kolestrol, tekanan darah dan melancarkan sistem peredaran darah
di formulasikan berasas lesitin yang membentuk membran sel badan manuisa dan herba tradisional Cina lain bernilai tinggi

apa itu lesitin
  • didapati dalam kuning telur dan kacang soya, mengandungi fosforus
  • kemponen utama membran sel otak, saraf dan kulit badan manusia
  • membantu mencegah pengumpulan lemak dlm badan....

ada satu lagi... nanti saya sambung yer.... hehhehe tapi bukan cap hai-o.. ni cap malaysia nye!!

No comments:

Post a Comment