jarang-jarang

malam aku jarang nak tulih yg blog.. tapi kenapa tah malam ni saje jer aku nak merepek malam malam ni...

penat sebenar nya!! tapi buat larat.. sakit pinggang sbnrnya!! tapi buat tak sakit.. eehhehe masa ni laa lepak ngan anak-anak tunggu diorg nak tido.. si hannah ni tak mo tido laa plak.. dok teman aku menaip.. hadi plak pantang tgk drama melayu.. sure depan tv plak.. aku jer ambik port malam ni depan komputer takder buat apa.. dok tgh pikir.. apa aku nak buat utk tambah duit poket sendri..(poket sendri tau bukan poket satu umah) heheh jual barang ka? letih gak kan... ehehh dont worry rezki Allah kasi kt mana mana saje.. aku akan berusaha mencari rezki... heheh apa bidang kalu kita nak buat tapi tak rajin tak jalan laa kerja.. bukan saje saje nak ckp.. tapi ini adalah kenyataan.. dulu aku aktif apa jual tupperware.. tapi sbb takder org nak antar aku beli barang.. aku pendam perasaan jer.. koman ada duit selit2 kat poket kan.. hehehe

tak per laa nak suruh duduk rumah aku mmg tak mo.. boleh naik darah tau.. aku tak leh kawal emosi wakakakakk tu yang aku selalu tabik spring sapa yg jadi suri umah tangga... kalu sura umah tangga aku lagi tabik spring!!! heheheh dah lalut dah ni...

ok laa aku aku nak jemput anak2 masuk tido ni!! dah mula buat aktif dah ni!!

2 comments:

  1. selagi liza bole drive,mcm2 jalan dan cara liza boleh buat..kita tak boleh dok dan mengharapkan org untuk bawa kita kesana sini.
    camne bisnes nak jalan nnt?

    ReplyDelete
  2. yer!! akak.. naper saya takut nak pegang staring kereta! saya ada fobia laa!! ada cerita pasal ini... uh

    ReplyDelete