mana penting!!

heheh busan laa tu!!! takder buat kerja laa tu!!

aderr-- kerja ttp kerja... update ttp update... balik umah ttp tido wakakakak ish apa mender laa lu minah!!! asal aku happy ngan aku nyer blog dah!! lega pun yer ada blog ni.. apa aku nak aku letak jer dlm ni..janji aku bleh tgk.. walaupun aku tak dapt!!

ok! camni laa kali ni aku suka laa nak ckp.. sbb aku rasa aku nak beli avon... nak masak kueh2 aku kan suka!! tambah hannah pun suka makan.. aku buat biskut sendri laa... kek sendri.. hadi suka kek.. hannah apa saje leh telan hehehe... lagi pun org ckp air tangan ibu ni menambah kemesraan lagi.. heheheh


so tgh berbelah bagi ni!! nak kumpul beli oven ker atau nak beli hp... hehehhe wahh bercita cita besar ni.. last last apa benda pun tak beli wakakakak pakai laa benda lama ni sampai kelam!!! hmm aven aku usha adalaa dlm 3 ratus lebih...kecik2 sudah laa janji aku nak buat sesuatu utk di makan!!!



wahh nokia ni menjadi pujaan hati.. tapi harga leh tahan laa.. org kata leh masukkan satu al quran dlm ni yer!! heheh rasanyer laa... camera pun tgk berciri baik!! (dah laa liza berangan lagi ka!)

tapikan dlm byk byk ni kan takder ker mesin melipat baju erk... aku nak!!!! senang nak melipat semua baju..... hehehe

No comments:

Post a Comment