produk 2

ha.. ni plak produk no 2... heheh dah lama nak cari.. nak cari yg minum2 nyer laa heheh aku kan biasa laa pagi seblm p opis kena minum air dulu !!

memula nak minum laa rx lite.. tapi dia kata utk ibu nyusu tak leh laa.... heheh ok laa tak per laa ku tunggu laa apa produk yg elok dan berkesan!!!! so dlm selak selak laman web ( selak tu) so terjumpa laa satu blog baik nyer utk aku!! seronok beb blog ni laa aku terjumpa apa yg perlu aku minum...( kat blog ni memacam tau dia jual) baca testimonia kat semua tmpt.. dalam hati dah berlonjak lonjak nak belii.. haa yer mmg susu keluar byk.. sampai kekadang hehe basah abis baju ku!! plus makan barangan hai-o tu lagi!! pergh wa ckp lu.. berkesan... hehehehhe

oklaa ni laa aku cut and paste jer dari laman web tersebut!!! jemput laa jeguk jeguk skali dia nyer laman web.. senang bai tu nak tgk....

ok sila kan.....

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi :

1.Marine Collagen ~ Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
2.Kacip Fatimah ~ Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
3.Lobata ~ Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
4.Krimer bukan tenusu ~ Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
5.Dextrose Monohydrate ~ Melambatkan proses penuaan.
6.Oligo Saccharide ~ Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.

Kebaikan dan Khasiat :

* Membantu mengimbangi hormon.
* Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut.
* Mencantik, menghalus dan menggebukan kulit.
* memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung.
* Melambatkan proses penuaan.
* Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri.
* Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah. ( ha tgh nak halus laa ni )
* Mencerahkan kulit secara semulajadi.
* Memberi tenaga. ( yer segar dan bugar)
* Membantu mengurangkan keguguran rambut.
* Melancarkan peredaran darah dalam badan.
* Mengimbangi berat badan.
* Meningkatkan daya penghadaman. ( yer sungguh!!!)
* Mengurangkan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot. (ni serius aku nyer lutut tak sakit dah)

~ Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan Cocoa Collagen ini kecuali wanita mengandung tidak digalakkan.~

sebenarnya aku bukan saje saje ambik... tapi serius aku perlukan sesuatu yg bertenaga waktu pagi dan juga utk susu ku!!

buat ibu-ibu skalian... jgn lupa minum air masak yer!!! kalu boleh 8 gelas sehari.. insyaAllah semua akan berjalan dengan lancar

No comments:

Post a Comment