sabtu dan ahad

wah! 2 hari blog aku sepi dan sunyi... oh tidak bersawang.. cuma berhenti seketika.. menghormati tetamu dtg ke rumah!

alhamdulillah.. ayah dan ibu sampai jumaat malam then tido...

aktiviti hari pertama!

hadi muntah! ayah p kl... wah! hadi p klinik!

then request kat atuk ngan nenek nak p tesco... bawak laa... ting tong ting ting tung tung.. keluar sudah... mlm dok umah saje nenek buat mee suah!! oh kesukaan ku!! hehehehe

aktiviti hari kedua!

pagi pagi bangkit.. mandi.. semua siap kul 9 kuar umah.. makan apom dekat umah mas.. kesukaan ibu dan ayah! heheheheh oh baru liza tau.. ibu suka makan kaya... heheh senang cam suami aku suka...

lps tu perjalanan kami bermula.. dari paya terubong.. kami naik laaaa sampai ke puncak dimana leh nampak balik pulau camna.. then kena sebijik durian.. hehehhe sedapppp

then teruskan perjalanan.. yehaaa.. balik pulau.. kami sampai!!! oh yer... dtg kali ni ayah nak test power kereta abg sham.. naik bukit beb jln selekoh selekoh! wah yaa.. dri balik pulau terus turun ke telok bahang!!!

serius aku dah 5 tahun ni.. tak pernah nak p naik sampai ke telok bahang! punya laa cantik permandangan yer dari balik pulau jalan selekoh kanan kiri.. tapi serius lawa.. pokok durian yg best!! terjerit jerit kami dlm kereta tu.. tgk durian.. wah cam tak percaya... cam mana diaorg jaga cantik jerr bawah pokok durian tu.... uh memacam ada jenama durian ni.. kucing tido laaa.. kucing berdiri laa.. uh kucing lari tu tak pernah ada laa hehehehe... musang king laa.. tapi seumur idup aku... first time tgk durian warna merah.. bestt!!! sgt sedap yer kawan kawan yg suka durian... heheh kami sampai tgh hari ada atas tu yer...

turun ikut batu feringhi! masa tu noorliyana dah mula mabuk! singgap sat kat masjid terapung! cantik juga.. then beli makanan kat kapitan gurney hotel... order laa sekali subway!!! (oh kegemaran ku) balik jerr.. jeng jeng jeng!! durian.. wahhh sedap nyer.. bukak satu satu masuk dlm peti ais..sedap sgt kan.. adehh tidooo....

mlm family mertua ku ajak makan kat tanjung bungah!

so kesimpulan ari kedua ni... makan makan makan.. uiks majlis kawin lagi seminggu.. adeh makin berisi laaaa gamak nyer... heheheheh

aha.. balik tgk.... england lawan jerman..

aktiviti hari ke 3

heheh bangun siap p kerja!

alhamdulillah ayah ngan ibu dah pun pulang.. singgah umah makcik kat ipoh...

hadi p klinik... dia rupanya alergik ngan antibiotik... abis tangan ngan kaki gatai gatai.. cian anak ibu....