s.o s.o s.o

so!

sooo!!


sooooooo!!! grrr!!!

busan laa plak takder idea ni... sabtu ahad pun busaannnn sgt nasib baik malam tadi dapat makan cheese nan yahooo!!!

yer tugas seorg isterikan tak leh nak pertikaikan kan kan kan..... basuh baju.. lipat baju... gosok baju... simpan baju... berkenaan baju jer laa kan kita.. lps tu mintak laa sehelai dua bajukan.... Oh masak ka.. campak campak gheti laa.. janji ada rasa..kekadang isteri ni suka nak manja manja... auww kena tempat laa beb.. manja tak tentu pasal karang kena sound selagu... ghee~~~

faham faham jer laa..... tah laa kekadang isteri ni mmg suka pot pet pot pet tapi hati dlm tau baik.. tapi ibu kita ckp.... hati kena baik.. perkataan kena baik... tak susah sbnrnya.. tapi tu laa kita ni manusiakan... so sure ada silap... dalam dok kata tak mo ckp tak mo cakap... ckp gakkan... ghee~~~ aku tak mau jadi seperti itu.. senyap tu lebih baik bg ku.. walau pun bara terus membara!!!

bila dah jadi ibu... kena pikir plak komunikasi ngan anak camna.. kena cakap dengan nada yg lembut laa.. lagi lagi utk akil hadi! wahhh suka di puji dan suka dia ajak berburak! nurhannah.. suka buat lawak!!

seingat aku laa semenjak aku menikah ngan hubby... terus tinggalkan penang kan.. tiap malam laa aku akan call ibu aku atau ibu call aku.. selalu sgt laa erk.. sampai dah nak dekat 5 tahun ni... (anniversery i 19.8.2005) alhamdulillah.. biasa laa rumah tangga kalu tak gaduh tak sah.. padahal benda tu nmpk remeh temeh.. ghee~~ seperti org ckp.. sedang lidah lagi tergeget kan...

pulak dah masuk zone berniaga!! kena jujur... jujur dan terus jujur... jgn nak kona sana sini.. nnt duit pun kona sana sini.... kalu nak p..p jer jgn tertagak tagak... nnt duit nak masuk pun tertagak tagak.... yakin dengan setiap apa kita lakukan... ikhlas! tepati masa! wah ckp bagi org bimbang! ghee~~ tu laa konon nak jadi leader laa tu.. insyaAllah mana tahu kan suatu hari nnt... (DOAKAN AKU YA!!)


with love
liza ramli

No comments:

Post a Comment