simple

ahak!! jumaat.... esok sabtu kan.. maknanya seminggu laa mas takder kat opis.. dia p melawat makcik dia kat sana!

so maka keseorangan laa aku di opis.. wahh bulan posa ni.. dengan opis yg sunyi sentiasa. aku pasti terlentok kejab punya.. lps tu teruskan usaha buat kerja.. ahak!

dalam kul 4 cam tu.... mula laa keluar ngan suami ku! cari makanan.. aku beli lauk siap siap sampai ker sahur....

hmm selama sepoloh hari ni berpuasa kan kan kan aku buka dengan kueh kueh serta minuman jer... kurma 3 ketui wajib beb.. kalu tak tak cergas.. air neslo pun kena ada gak! suami ku kejab nasi tomato.. nasi brani... nak masak pun tak lalu.. (wah masak ker aku)

alhamdulillah.. rezki Allah kasi... makan sahur plak aku suka takder kuah.. so selalu laa serunding ngan ikan bilis ker.. kekadang nak sayur.. baru aku masak.. tapikann.. susah laa nak masak kul 5 tu jugak si hannah montelnye bangun... sibuk jerr... lps tu ajak aku p tido plakkk

tak jalan kerja laa kat umah hhehehhe kalu diorg masuk tido aku pun skali ido

with love
liza ramli

No comments:

Post a Comment