gigi dah cabut

seram gak laa.. sgt seram sampai aku pening kepala skit bila dok pikir

ahak! memula akubising dah kat facebook tu... pening gak laa kan mana nak cari last last kawan aku kata p jer jalan perak! klinik pergigian kerajaan.. ok beb.. akupun melangkah

dah daftar... di panggil masuk.. doktor check

" aiya.. naper macam ni baru nak mai... i try dulu.. kalu tak boleh i bg surat u kena p pakar mulut.. " melopong sat aku.. ahak!! then dia bg bius... dia suruh aku kumur kumur kat luarr... aku tunggu dlm 15 minit macam tu dia panggil masuk

haa di situ laa bermula... semua pekakas.. barang dia semua lalu depan mata.. last last aku tutup mata.. berapa kali di tegur suruh aku relax.. ye laa ko.. di tolak sana ditolak sini gigi aku... last last leh keluarr .. alhamdulillah.. dengan syarat.. jgn kumor-kumor... jgn guna tangan... jangan makan makanan panas.. sat.. aku kena cari ais krim ni....

lani bius pun dah tinggal skit.. aku dah nangis dh ni...

with love
liza ramli

No comments:

Post a Comment