itu restoren laa

sedar tak sedar... dah 13 hari kita berpuasa.. tgk bulan semlm pun macam nak dekat penuh.. alhamdulillah.. ku lalui ramadhan ini dengan penuh keinsafan....

ok bila dah ramadhan so wajib puasa.. wah aku cam ajar dak darjah satu jer.. ghee~~~

ok laa sebenarnya.. nak cerita laa...suami saya suka makan nasi brani kat restoren dawood ni.... ha.. lps tu makanan kat sini kan india style laa.. aku t gk memacam kueh pemanis india ni.. ghee~~ aku cuma tak gheti nak mencuba jer.. ghee~~ di bahagian ni kebanyakkan org india muslim yer

ini laa restoren dia.. letak periuk besar2.. licin ooo selalu...

pstt.. masa kami p beli nasik ari tu kan ada laa org tinggi tinggi... korang bayangkan.. suami ku kan tinggi... ada lagi tinggi... erk maksud aku perempuan tu tinggi dari suami ku.. aku terkedu sat... mmg sungguh2 laa.. dan maaf yer gambar dari jauh jer... ghee

dan tak syok nyer.. p beli putu mayung.. diorg jual kat situ.. skali dia tak bg gula merah... balik jer tgk tak der.. terus tak makan.. makan kueh jerr!!!

with love
liza ramli

No comments:

Post a Comment