skit nye cerita laarr

oh yer aku nak bercerita gak ni...

hmm aku ada janji nak cerita pasal yg malam hannah asyik gantung jer ngan aku kan... punya nak susu dia sanggup cam tu kan.. alahai baby tau apa erk!

oklaa aku dah feed up masa tu.. yer masa tu baru jer bersalin penat pun tak abis lagi kan.. hannah minum plak tak puas aku tekad laa ok laa bg susu tin kejab.. sblm susu badan ni kuar dengan elok nye... kejut kan suami.. then dia beli laa kat 7 eleven kot... janji
ada laaa.. balik ok jer... tapi kelam kabut nak tido balik..

so pagi pagi dia cerita... masa dia kuar nak beli susu tin tu.. oh yer tmpt mak aku duduk tu ada pak guard... pak guard tu selamber jer la kan..


(terpaksa berenti sebentar... sbb takder org kat pejabat.. meremang beb bulu roma)

balik dari
beli susu tin tu.. pak guard tu kata..
"ishh law
a yer org u bawak tadi yerr... "

suami terke
jut.. "mana ada saya sorang jerr... "

" ad
a-ada.... lawa rambut panjang..... cantik"

cantik ker? erk janji ada gambar laa (pinjam dari Ella Sandera)

suami beredarr cam tu jer.. uiks... nasib baik tak tumpang balik! tumpang keluar jerr.. aku dan dan rasa mcm takut semacam dah laa aku dlm pantang masa tu ngan baby lagi...... gheee~~

with love
liza ramli

3 comments:

  1. entah2 dia ikut masuk dlm rumah.sape tau..dlm rumah tu ada org wangi bau darah dlm pantang..muahahaha

    ReplyDelete
  2. erk.. saya mmg penakut.... ghee~~

    kak anim! ohh tidakk..

    ReplyDelete