psttt

ish lani dah takder mood nak tulih tulih kat sini... malas rasanyer.. tak tau kenapa.. biar laa ehh ni blog aku...

aku pun tulih bukan nak dapat publisiti pun.. saja merungkai benda benda yang tak seronok.. ghee~~ salah satu hiburan aku... salah satu tempat melepaskan tekanan.. erk!! ghitu boleh

tapi kekadang org salah tafsir.... oh diari yg tak boleh sembunyi ini.. ghee~~~ heheh sbnrnya benda ni kena ada byk informasi baru seronok bila org lain baca.. bila kita baca.. kita tulih sini.. tu nama sharing is caring!

pstt... semalam beli memacam nak buat kek cokelat kukus.. tapi projek tu nak mula bila saya pun tak tau.. hehehh harap sempurna laa kek saya ituww.. haa terpikir gak nak buat kek batik.. harap menjadi... takper slow slow... insyaAllah akan sempurna
uiks.. hobi baru masak kek!! wakakaka

with love
lizaramli

No comments:

Post a Comment