masih merasai... pemergian org yang pernah membesarkan aku... walaupun hanya 3 tahun.. tapi kasih sayang nyer tetap segar....

nenek... seorg yg sgt tabah..

atuk... diri mu.. aku geruni... tapi sgt ambil berat....

dlm ckp camni.. nape aku ckp camni.. bila di kenang.. aku cuma cucu kepada meraka... ibu ku anak kepada mereka.. makcik makcik ku.. semua anak kepada meraka...

nenek pergi dengan agak mengejutkan semua... tak sempat nak membahagiakan nyer.. dlm pengetahuan ...... pagi masuk spital petang keluar spital... yer keluar terus dari maya ini...

atuk... sakit tua.. di jaga rapi oleh anak anak meraka...

kalu di lihat.. di perhatikan... ibu ayah kita kehilangan org tua... tapi ttp merasa sedikit tidak puas hati dengan layanan yg mereka bg... kekadang bila renung muka ibu.........

maaf... saya tak boleh abis kan kisah ini.. terlalu pedih... maaf sekali lagi...


kesimpulan: sehat sakit ibu bapa kita.. jaga laa sepenuh hati.... saya gembira ibu dan ayah dapat buat mcm tu kepada org tua mereka... saat ini saya akan buat begitu kepada mereka... love both of you...

No comments:

Post a Comment