campur aduk!

sabtu dtg lagi.. niat nak kemas umah nak cuci baju semua.. nak lipat baju insyaAllah.. boleh punya....

suami tak der dia ada akedemi taipan 181.. alhamdulilah selama dia masuk ni.. napas laa jugak kehidupan kami... mesti korang tanya apa taipan 181... ok laa hai-o my choice for life.... hehehe group ni byk sgt bagi bimbingan.. dimana mana pun diorg leh buat.. yer suami ku telah menjejakan kaki ke beijing dengan usaha selama ni... nak tanya korang.. yg kerja kat company besar besar tu setahun 3/4 kali ada tak p luar negara.... hai-o bagi.. usaha kita selama ni.. sure adanyer kan... yg syarikat swasta ni... ada bg pencen.. kami bg... ohhh bestnyer kalu leh buat duit cara ni.. tak nak tgk org susah.. sama sama kita jaya kan... go go go!!! kita tgk gerak geri org berjaya camna cara kerja dia.. bukan kita nak hentam kalu kita tak berjaya!! kena buat kena ada impian.. baru leh lakukan... gerak geri mesti pantas!!

ni haa gambar nyer!! beijing...

doa saya dan anak anak semoga abg berjaya dengan apa yg abg buat... moga di limpah ruah kan rezki utk awak utk sekeluarga kita.... amin

saya plak kalu nak jumpa prospek ker apa.. saya mesti msg mak saya..

"ibu... liza nak jumpa prospek.. doakan liza yer... "

dan akan di balas..

" ibu ayah sentiasa doakan liza.. semoga di limpahkan rezki.. jgn lupa solat... "

tgk dah besar panjang.. dah berkahwin... sentiasa beri nasihat.. saya gembira... kekadang terpikir la kan... yg dari kecik takder ibu ayah..... cian kan.. tak kira laa lelaki ker perempuan sure rapat ngan ibu kan.. Ayah sentiasa jadi pemerhati pada anak anak.. ohh
terima kasih Ya Allah kau berikan ibu ayah yg terbaik buat saya....

ingat masa dulu.. jiwa remajakan suka nak kuar sana kuar sini ronggeng sana ronggeng sini wakakaka tapi.... di sebabkan keprihatinan ibu dan ayah.. aku jarang keluar heheheh sbb nyer ayah akan tanya memacam.. last last aku tak nak p..heheheh tapi bila dah dewasa ni... saya sgt happy yer sayang ibu ayah kat kita.. masa memuda dulu kita tak perasan.. bila dah meningkat dewasa ni baru faham... gejalah membimbangkan ghupanya...

dan saya sebagai isteri, ibu, anak dan menantu akan sentiasa memberi yg terbaik

with love
liza ramli


No comments:

Post a Comment