lipat baju

semalam cuti.. so blog pun cuti erk... wakakak jgn marah

so ari ni nak cerita kejadian semlm wahh kejadian.. kejadian apa yer.. yer sebenarnya di sini saya ingin mengatakan sekali lagi bahawasanya saya mmg respeck kepada isteri isteri yg menjadi surirumah tangga sepenuh masa... yerr yg tak sepenuh masa seperti saya di sebabkan utk menjadi duit membela seisi keluarga... serta diri sendiri

di ulang!!!! hormat saya kepada suri umah tangga mmg tinggi sbb tahap kesabaran mmg tinggi... wah!!!

oklaa smlm terbangun kul 10.30 pagi itu pun anak ku yg sulong mangatakan...

ibu pun nak jadi cam ayah ker tidooo jerr terksima dengan perkataan nyer.. den bangun laaa....

heheh masak air.. bg laa diorg makan conflakes... heheh yer kena ajarr.. ala ala omputih skit.. heheh

mmg niat sblm nak tido esok nk cuci semua baju dlm bakul nak lipat semua baju...tgk bila kita dah niat tu aku pun buat dengan best.. anak2 pun ok hadi aku bg tgk toy story 2.. hannah dok merayau.. main sengsorang dlm umah...

abis satu berbakul2 aku cuci... hehehe gantung semua.... siap kira hanger.. tapi yg tak syok nyer dok apartment tempat nak sidai terhad...

mmg takder niat pun nak keluar ari tu so.. jadi nyer dok umah jer laa.. happy jer semlm.. seronok nyer...

tgk kita yg berkerja kekadang nak meluangkan waktu ngan anak punya skit laa.. sibuk dengan laundry.. sibuk nak buat memacam... tapi semlm di bg peluang aku buat betui betui laa.... seronok layan depa sebenarnya... merajuk ngan diorg.. wakakak aku paling suka part merajuk.. hadi laa kesian.. pujuk aku bagai nak rak...

sampai aku tido kul 2 smlm nak lipat baju yg tak terlipat seminggu lebih.. hehhehe mop rumah.. tapi rasa happy jerr.... ghee~~ baju yg belum lipat letak dlm baby coat.. penuh plak tu... hadi ngan hannah laa tolong bawak keluar semua baju tu.. sayang ibu kat kamu dan kamu tauu.....

with love
~liza ramli~

No comments:

Post a Comment