akhirnya kita bertemu

kenduri tu 4 july... yer awal laa kami dtg.. makan dulu.. lauk pun sedapp... classs.. hehehhe..

dah makan p laa pusing tolong org ni tolong org tu.. oh yer suami saya pun tolong jugak.. tolong jaga anak anak tq dear... hehehhe

lps tu boleh pulak terhilang suami ngan anak anak... berpusing jugak saya kat sana sini... tercari cari.... bila dah tau lokasi diorg tu...... so jalan laa ngan muka hebat tak hebat masam tak masam.. kalu letak cuka pun ok gakk kot.....

terus dapat kan hannah hadi ngan suami ku.. tetiba.. heheh kak azah tepok dan memperkenalkan kak anim ngan kak azam.. aku dlm hati terus berdebar debar.. alamak geng blogger... idola aku.. wah wah... seronok nyer!!!

best laa sgt.. sampai nak berkata kata pun susah.... wah!! hheheh dulu masa tak der fb ngan blog ni.. aku takder laa tegur tegur walaupun ada kenduri.... alhamdulillah dah ada semua ni.. dapat laa aku berkenalan ngan kak aznim.. kak azam ngan kak azah ( heheh) serta abg ngah yg suara nyer merdu ituw... dan saya tak sangka laa kan suami kak anim begitu ... uhh fuhh... heheh suami kak azam saya cam jugak... alhamdulillah... benda camni laa kita nak rapat rapat kan... betui dak....

yang paling kanan.. kak anim.. lps tu saya liza ramli...kak azam.. kak azah.... tiga org tu adik beradik.. saya jer terberadik kat situ sat hehheheh

hheehehe merasa gak ada kakak kan.. semua jadi akak bg saya laa.. boleh kan... heheheh

with love....
liza ramli 6.7.2010

2 comments:

  1. akak will always be your akak..tapi siap la liza..tanya azah tu camne akak ni sebagai kakak..kena lentung memanjang..hehe

    ReplyDelete
  2. huuuhuh janji ada org tegur kak.. dari buat mcm tahu jer hehehhe

    ReplyDelete