langkawi day 1

uh.. dah lama tak menulis kekok rasa nyer... cuti-cuti beb.. langkawi p.. seronok sgt yer!! last pergi pun masa tu... tak silap 21 tahun ikut rombongan uitm.. tgk semua jenis hotel kat sana! gembira sehh!! uhh dpt tgk balik langkawi ni ... so saya cerita berperingkat ringkat dan hanya secuit cuit jer yerr....

day 1

perjalanan ke jeti kuala perlis mengambil masa lebih kurang 2 jam lebih jugak laa dari penang.... memasing dah tak sabar nak jejak ke pulau tu... termasuk aku heheheh tak pun aku sorang jer kot heheheh

dah sampai dlm kul 11 cam tu dapat naik boat dlm kul 12 tgh ari.. ok laa tu.. perjalanan yang mengasyikkan.. best erk.. lebih kurang 45 minit dok atas bot tu... yer laa dari jeti kuala perlis dekat skit heheheh

sampai jer.. cari van.. naik reramai.... makan... kami sewa hotel kat land cone yer kengkawan.. oh dok kat pantai cenang... meriah ghitu memalam nyer laa

setelah letak semua barang.. after asar.. semua keluar p naik cabel car.. sangat mengerun kan.. dan aku hanya buat bodoh jerr wakakakak hadi memula pun takut.. hannah relax.. dan saya tak pandang kanan kiri bawah atas dan belakang... aku just pandang muka suami ku sahaja.... sesapa yg ada perasaan yg penakut kat tmpt tinggi sila jgn naik yer.. ada jantung ker? atau yg kurang semangat sila tunggukat bawah.. beli belah laa jerr yerr... haa tiket dia tak silap rm38 utk dewasa.. kanak kanak rm28 kalu tak silap laa

malam... kami makan kat haji jailani.. pergh gua ckp sama lu laa.. mkn sana ooo untuk 4 hr 3 mlm bersamaan dengan 8 org besar ngan 3 kanak kanak mau 1K kayy... hheheh

bersambung..... (edisi ni takder gambar yer) arap maaf...


2 comments:

  1. bestnya liza gi langkawi...masa akak dok a.star dulu selalu jd pemandu pelancong..hehe..makan reramai camtu 1k je??murah tu

    ReplyDelete
  2. kak itu utk mlm jer.. siang tak tau berapa wakakka

    ReplyDelete