apa aku beli!!!

so.. ni laa antara yg saya beli... mcm tak byk tapi abis gak laa dlm 2K apa aku buat erk.. dah tau dah liza.. hang melantak makanan punya byk laa kan kan kan kan

ok laa memula nak tunjuk koleksi cokelat... ada yg simpan nak bg kat family di kl.. harap harap laa selamat sampai disana sebelum ku selamatkan dlm perut ku! ghee~~~~

dapat beli sikit jer.. kelam kabut masa tu.. maaf yer kengkawan gambar jer dapat ku post kan.. cokelat ni pun ratusan gak laa abis kan..

ni plak aku beli sabun... kalu korang nak tau aku giler beli benda nak tepek kat muka ni semua aku try.... ok gak.. potong empat harga dlm RM9.90.. heheh the spa shop

ya sudu ngan garpu.. yg kecik nyer yer.. harga rm7.90 yer satu plastik

yang ni plak... heheh ramadhan dah dekat so... kena aaa beli buat pemanas lauk dlm microwave kan sebijik rm4.50 jenama luminac.. heheheh

heheh dan saya peminat barangan pyrex yer.. kumpul skit skit dulu.. heheh cam tu laa org kata so saya beli takat yg saya mampu...

sekarang ni.. dah ada dahh set sebegini yer.. leh laa buat kek cam kak anim... hehehe moga hasrat ku nak buat memacam desert menjadi reality.. gheee~~~

lawakan talam dua ni.. cantikkan.. heheh pilihan saya .. yg atas utk diri saya yer.. kat umah takder talam daa.. yg bawah tu ku nak hadiah buat ibu tercinta!! yehaaa

tapi.. tetiba sedih melanda diri.. aku telah telah... ibu maafkan liza talam tu dah pecah dek kelam kabut... hannah nangis.. maafkan saya yer bu.. saya dapat kasi talam kecik tu jer utk ibu.. boleh kan... heheheh

ku menangissss membayangkannnn... talam ku sudah laa pecah abisss uwaaa


akhir sekali... minyak gamat brand nusantara.. yer shampoo sgt bagus... krim panas dia pun bagus.. minyak rambut dia pun best (kata suami ku)

so apa yg ku beli ni skit jer nmpkkan tapi keluar dia meluah luah

yer aaa main lagi banana boat... makan lagi... masuk tmpt yg menarik kat situ aku rasa abis byk duit.. so sapa nak p langkawin solo atau bertiga berempat sila keluarkan seberapa byk yer... sbb dok situ mmg tau makan jer sampai saya meletakkan diri dlm kelompok org gemok sekarang ni

with love
liza ramli

2 comments:

  1. masak liza jgn tak masak plak..akak rotan nnt..tuuuuuuuuuuu..microwave semua sudah ada..mkn dua org..buat 1/2 adunan je pun boleh..akak confirm nnt suami mu suka dok kat umah..menatap wajahmu yg dah gebu sbb pakai bedak cam tepung gomak..hehe

    ReplyDelete
  2. alamak.... kena dah tepung gomak.. abg liza plak kata opera cina.. wakakakk kena dah lps ni tak mo dah pakai dah... nak pakai tepung gandum jer yang di saran kan oleh kak azam! heheheh

    ReplyDelete