salam jumaat

pagi yang agak mendung.. tapi di hati tidak mendung!

masih bersemangat!! alhamdulillah

byk semangat yang masuk sebulan 2 ni... bila pikir pasal semangat ni, saya mengkaji diri saya sendri, mana semangat saya selalu dtg itu.... yer dari dlm diri kita sendri... yakin kita boleh lakukan.. yakin seyakin yakin nya... sebagai contoh :-

saya yakin! dengan diri saya untuk memakai kan CLoth diapers (CD) Moden utk anak saya... tahu tak? saya ni tertagak tagak nak kasi pakai dari bulan awal 2010.. dan alhamdulillah pada disember 2010 saya memulakan pemakaian.. byk dugaan.. yer CD bukan nyer murah murah.. satu CD tu mencecah kita nyer satu beg PAMPES, tu pun paling murah... kekadang mencapai ratus gak la.. tapi pikirkan pada masa akan dtg... CD tu boleh diturunkan kepada anak kita seterusnya... tapi saya kuat kan semangat... Alhamdulilah.. lepas sudah sepuluh bilangan CD, masih lagi berganti2 dengan pampes.. tapi semangat nak bg pakai tu.. ttp menebal dlm diri... biar aku susah hari ni tapi hari esok... menjanjikan kemenangan pada diri ini.....(malas buang pempes) ghee~~~
ini lah CD nyer

ni pulak satu hari nnt aku nak beli... ghee~~

rasanya dah panjang dah celoteh hari ini di pagi hari... seronok kita berburak pasal macam ni... sgt rasa happy.. apa pun take care semua.. jumpa ada di mana-mana!!!

with love
liza ramli

p/s: tekak dah gatai.. selsema dah datang.. badan dah gelong!! Ya Allah kuat kan tubuh badan ku utk aku memikul tanggung jawab sebagai isteri, ibu dan anak serta perjuang... Amin


No comments:

Post a Comment