sahabat?

asslaammualaikum.....

kalau kita bersahabat dengan orang baik? kita ikut tak cara dia? saya rasa... saya ikut.. sbb kalu berkawan ngan org baik kan... mmg nmpk perkara baik jer.. susah nak sentuh bab negetif... dia solat kita ikut.. cara berpakaian pun kekadang ikut.. sbb walaupun bertudung style dia smart.. cantik tidak menampak susuk tubuh tu yg saya suka..

sebagai contoh di FACEBOOK.. byk ustad ustad... ustazah ustazah.. lagi lagi contol model kita cam wardina syafiahh...

Wardina Safiyyah OfficialPage Have a good day...yang sempat Duha... mari kita solat...barakah Allah akan bersama kita InsyaAllah....!


korang rasa korang nak buat tak? nak tak? sure korang p buat... saya yakin!!!!

sesape yang tengah mengadap fb ni....jom kita pakat2 solat dhuha tok sapa 15 minit pun....murah rezeki.....jom

tgk satu lagi contoh.... sapa tak mo.. benda baik bergerak laa dengan baik... insyaAllah...


kita berpijak di bumi Allah semata mata pinjaman, yg kekal abadi di akhirat kelak...

ayuh kita cari ilmu utk di dunia dan akhirat

akhir kata... cinta yg selalu terpesong adalah aku... dan cinta DIA pada kita senantiasa...

renung-renungkan dan selamat beramal....

No comments:

Post a Comment