ber CD ing...

sibuk???.. yer sibuk.. isnin ni lagi sibuk... ghee~~

alhamdulillah... diam tak diam aku dah kumpul 16 cd.. so tiap hari kena cuci.. kena jadi ibu mithali.... tapi mmg suka sgt.. kalu anak berak tu cam relaxx jer kan.. yer laa takyah terus buang.. just nak buang poo dia then cuci... kalu pakai pampes.. tiap kali nak buang tu rasa sedih.. alahai camna laa proses nak hilangkan pampes tu berlaku.....

kira dlm keadaan sekarang aku berjimat cermat jugak utk family aku walaupun nafsu ku untuk mengumpul lagi 20 helai belum terlaksana... mintak mintak laa nuffnag ni kasi RM600.00 kat aku... baru cukup semua CD yg di berikan.. ghee~~ boleh ghitu....

dlm ekonomi rumah tangga sekarang ni baik aku berjimat cermat kan... CD ni bukan takat kedua anak ku akan pakai.. kalu diberi rezki lagi.. insyaAllah leh pakai kan kat adik-adik-adik mereka... eh!! nak ikut kak anim la 6 org....

dan saya harap org akan faham.. yer la dlm pikiran org... org akan terpikir buat apa susah basuh2... pakai pampes buang terus.. tak yah nak pikir bila nak cuci... tapi bagi saya saya lebih rela membasuh CD dari nak membuang pampes.....

pesanan saya terus hijau kan bumi... terus sayangkan bumi....

with love
liza ramli

2 comments:

  1. CD tu apa sbnye?

    2 kali baca x fhm2 lg..huhu

    nepkin ke??

    huhu

    ReplyDelete
  2. yayaya.. kain napkin moden... sangat jimat...

    ReplyDelete