nganga lg ka?

salam

dah panas camni baru nak update.. ohoiii liza..

fuh sbnrnya pagi tadi ada tutup tender so takder masa nak update. tapi yg syok nyer... biras dah isi tender siap ngan sampul.. dia keluar p tgk site... aku pulak terlupa nak suruh sepupu ku hantar!

aku pun dok godek utk benda esok nak hantar laa.. nak buat memacam laa.. serius tak ingat.. then biras pun sampai then terus kata "kak liza! tender ni tak hantar ker?" aku tergamam.. "alamak terlupa abis laa"

nasib baik suami ku penyelamat.. dia p tolong hantar kan lagi 5 minit jer nak tutup tender tu.. so bawak motor pun cam org sepenuh hati... sudah nyer adik ipar sudah nmpk.. terus tepon biras aku.. cian biras aku

tapi ending dia best! tender dapat taruk.. alhamdulillah

liza jgn nganga lgi yer!!!

with love
lizaramli

No comments:

Post a Comment