alhamdulillah

salam...

ya udah lama tidak kedengaran berita dari ku yer!! ari ni cam ceria skit laa erk.. sbb dah sehat skit.. tgk anak anak pun dah kembali cergas... tak suka tgk diorg dok sakit kan... sedih hati ibu ni....

so salam hari raya laa yer... wakakak hari raya keberapa pun aku dah tak pasti.. yg pasti alhamdulillah semua berjalan lancar.. semua kedengaran yang seronok seronok jerr....

tahun ni gak ibu saya ngan makcik makcik saya dah takder org tua.. tgk gambar family pun ala ala cam tak ceria.... tapi sambutan sgt best saya tgk kat kl.. kat penang aku tergolek-golek kat umah mak mertua.... demam beb.. panas bangat laa... cian anak anak aku! then lepas tu suami ku yg kemas umah... heheheh ..

dah aku demam semua satu family demam.. yg paling kesian aku tgk hannah terkulai layu.. nasib baik balik kl dia jadi bersemangat.....

with love
liza ramli

No comments:

Post a Comment