meja ku

kali ni nak cerita plak pasal tmpt aku kerja.. heheheh sebenar nya meja aku kerja laa heheh


so inilah meja aku yg tak berapa nak bersepak.. gua tak suka meja bersepah sepah karang tak gheti nak buat mana dulu laa hehehe ni jer la jawapan dia ada PC yg nmpk aku bukak FB tujer kerja nya.. wakakakk ada printer canon... hmm tu jer kott

lps tu ni tmpt stationery kami ni haa semua ada stepler mak pler pembariss.. kamus tu penting laa sbb BI tak berapa baikkan .. ada cermin wakakak raja tgk cermin ok.. then ada laa gegula dlm tu buku sakti hijau... serta lainlain laa yerr

haa ni plak speker kok kak aku yer.. walaupun nmpk tak begitu hebat.. tapi masih mengeluarkan suara yg merdua yerr heheheh suka sgt takder laa busan sgt dok dlm ni heheh leh laa layan lagi rock ker.. industan ker.. heheheh biasa laa kan

ni sebelah kanan meja aku aaa nmpk tak berlambak lambak... wakkak yg tray ijau tu dah siap .. yg tray pendek tu plak tak siap lagi.. tgh bertungkus lumus laa nak siapkan sampai keti pun basah wakakakak .....

ha ni tmpt simpan bag... sepatut nya CPU tapi letak dlm tu aku rasa mcm boleh buat roti bakar laa heheehehe so akuletak jerr laa beg beg ku itu


last skali tray.. tray ni baru aku kosongkan semalam kalu tak terpening laa nak susun balik

heheh tu laa saya.. beghitu la saya... hehhehe

No comments:

Post a Comment