hannah dan hadi

ha... macam ni keadaan bila dok umah bersama 2 yg tercinta.. pak p kerja kan.. jadi kami jerlaa bertiga.. mak dia pusing satu umah nak buat kerja memacam kan jadinye anak terbiar kat umah wakakak ishh tak terbiar cuma diorg main sengsorang...


aku kalu balik umah mesti ada kat laundry atau kat dapur. Memacam laa aku nak bersihkan... heheh ngan lantai laa sbb hannah dah round..kekadang malas gak nak buat.. tgk laa hannah tu dah nak masuk dapur tuuu ... seronok tgk gelagat dia... nak kejar jugak aku.. kat mana mana laa kalu aku nak p...

yang si abg plak.. suka dok kat meja dia.. abis semua buku dia conteng.. yerlaa baru 3 tahun 4 bulan kan mana nak paham sgt... tapi tak per laa muda muda lagi dah bg dia pegang pensil.. biar kenai nak belajar..

tgk tu memula dia ngekor aku ker dapur.. cari aku.. heheheheh

then aku pusing dia ikut pusing gakk.. ish anak bertuah aku nii... alhamdulillah di beri kan anak anak yang senang untuk diuruskan

1 comment: