semalam....

yer semalam 11/11/2009

dlm kul 4.00 lebihh ada mamu dtg.. nk jumpa bos.. dlm hati terdetikk.. uh sure balik lambat tak per laa.. aku nak buat laa kerja...

then suami aku tepon dia kata leh balik ker.. aku cakap laa.. blum lagi... then aku suruh beli kuih.. uhh korang tau laa aku kalu perut laparr sure buat kerja ku terganggu

ok laa aku buat laa kerja apa yg mamu tu suruh buat.. pusing punya pusing.. print punya print nak dekat dah kul 5.30... lps tu baru bos masuk...

suami dah angkat kaki ambik anak masa tu... ok laa aku pun pun buat kerja mcm biasa

bila suami ku sampai ngan anak aku.. dia dah bunyikan hon motornya.. aku cakap belum abis kerja lagi... tak mati enjin tu...

masa tu gak bos ngan mamu tak kata ada kena betul kan skit.. aku cakap ok laa.. mmg niat nak buat kerja masa tu... (oh.. aku yg byk buat silap)

baru aku teringattt... ghupanya smlm suami ku ada meeting ngan kawan2 diaa.. terus jadi serba salahh.. aku nak buat kerja.. tp suami pon ada kerja.. aku tersepit kat tgh tgh.. menci laaaa

mcm mana ni.. aku jadi tak tentu arah buat kerja laa... aku benci keadaan camni....

sorry suami ku.... sorry boss.... aku serba salah ni....

aku.. tension sampai kemlm mengenangkan apa yg terjadi.... letih tauuuu

No comments:

Post a Comment