aku, kerja, ofis dan hannah

semua org dah tau aku kerja ngan FIL... dan aku juga telah membawa anak ku yg kedua ke opis.. semenjak dia berusia 2 bulan.. huhuhh

aku
semenjak itew aku rasa prestasi kerja aku menurun sgt dan terlampau penat.. biasalakan kalu ngan bebudak ni.. ada masa tido baru kita buat kerja.. kalu tak.. kena dokong dia.. huuhuu..

nasib baik skrg hannah sudah besar 6 bulan ghitew.. jadi dia byk bermain di atas lantai... tapi tah kenapa seminggu lepas.. perasaan aku semakin jatuh dan tak mo buat kerja langsung... dlm benak aku ni pikir apa yer.. kalu di ikut kan hati mmg tak nak p kerja dah .. tapi.. sebagai salah satu mata percarian kita .. arus aku lakukan.. sapa nak bayar bil2 nnt.. cian suami ku...

kerja
mmg kerja menimbun ni.. aku takdapat sattle pun .. skit skit jer bergerak.. mcm tah apa apa tah jadi kat kerja itew.. dengan tak tersusun semua file.. ngan tak update... apa laa nak jadi ngan liza ni... kerja.. ni pun buat aku kekadang pening kepala dan kepala berpusing.. waa tak salah sesiapa salah diri sendri.. sbb lemb...

ofis
bagai satu beban pulak utk aku.. hmm.. memacam aku usahakan suapaya nampak cun dan cemerlang bila nak buat kerja.. tapi semua hampehhh aku ttp cam dulu jugak laa.. cam tu jerr.. tarak perubahan.. takder semangat nak mai kerja... hmm macam tu laa..
tapi takper aku dengar e-brita gembira nak ada perubahan dlm ofis ni.. aku suka.. yahooo.. aku pun nak pow kat en tiza.. suruh belikan sesuatu utk aku.. heheheh

hannah
baby aku yang semakin besar dan cemerlang.. waa.. dah boleh makan makan.. wahai hannah ku sayang.. ku bawa mu ke ofis supaya engkau boleh minum sepenuh rasa susu ku ini... ibu sentiasa doakan hannah gembira dan sentiasa ingat ibu kemana jua hannah p... love u hannah

kesimpulannyer
disini.. dari aku yang malas kerja bertambah laa beban kerja yg sebeban dan ofis menjadi hura -hara bersama hannah tercinta...

tahun depan nak jadi kan aku,kerja, ofis dan hannah sesuatu yang lebih menarik...

p/s: Seisapa ingin membeli water filter BIO AURA atau baju dalam BEUTIFUL dari HAI- O .. hubungila saya yerr
LOVE hadi, hannah and Suamiku...

No comments:

Post a Comment