Putera dan Puteri..


28/8/2009.. 2.33 pm hujan masih diluar tingkap opis ku ini... sejuknya hingga ke tulang paling dalam.. hujan pada bulan ramadhan. Alhamdulillah.. Esok Ibu ngan ayah serta nana nak datang Penang... heheh naik bas..

hadi berusia 2 bulan kot
Hadi.. hmm rasanya dia sakit perut kot hari ni.. Nani Pah kata dia muntah muntah.. cian aku tgk anak pertama aku tu.. selalu kena marah ngan aku.. dia anak baik.. (ibu mana yang tak puji anak sendri) wakakkak umur nya lagi 2 bulan nak masuk 3 tahun... cepat jer masa berlalu... cepat sungguh anak aku membesar... Doakan dia jadi anak baik yang berbudi bahasa

tu topi atuk... dia buat main
tapi si hadi ni kalau ajak berburak no 1... suka gak tolong aku.. kira peneman aku laa kalu aku nak buat kerja.. sambil borak- borak.. yer laa.. takder sapa nak borakan heheh tu yang kuar blog ni... lagi pun antara suka suka.. bila nak update pun den tak tau hehehehe. sbb skrg kan bz.. ngan bulan posa lagi.... hidup ngan anak-anak ni seronok kan.. oh yer hadi ni pun suka membaca buku.. tapi bila membaca dia ajak aku skali baca... dia tanya apa ni.. apa ni... kekadang kena marah ngan aku sbb byk sgt soalan bila tanya balik.. dia kata tak tau.. apa lagi kena laa ngan ibu dia...

hannah
Esok Hannah dah berusia 4 bulan bermakna aku dah berada dlm opis ni lebih kurang 2 bulan.. tapi entah laa takder perubahan yang berlaku.. aku rasa banyak sungguh kerja yang tertunda... tak seronok buat kerja macam ni.. Tak gembira tau buat kerja... Serius.. kekadang nak jer bg Hannah ni kat sapa sapa tapi tu laa.. dia susu badan.. jadi aku kena jaga dia walau camna pun... Hannah senang nak tido waktu malam tak kacau sgt.. jadi aku ada lebih tenaga laa..tapi bila kat opis dia asyik nak nangis jer.. aku pun terganggu sgt nak buat kerja.. she beutiful baby...

hadi dan hannah

Puasa pun dah masuk hari ke 7... alhamdulillah semua ok.. hadi ngan hannah pun ok.. hmm 3.20pm ambik masa gak nak tulih blog ni.. banyak gangguan sbnrnya... InsyaAllah... aku akan update tiap hari.. huhuh suamiku aku perlukan camera utk aktiviti ku ini.. hehehe...

p/s:
1) sesiapa ingin membeli bio-aura water filter atau beutiful premium dari syarikat HAI-O.. hubungila saya... (tolong suami niaga ni)
2) Love u all hadi hannah and suami ku...

No comments:

Post a Comment