Aku dan Wajah

PENJAGAAN WAJAH.. huhuh kejadian ini berlaku bila saya mengandungkan anak saya.. NUR HANNAH BINTI MOHD IRTIZA KATZMAN.. tetiba keinginan nak menjaga muka meronta ronta di minda....

Pada mulanya.. saya serbu kedai maydin laa.. p tgk mana mana yang sesuai... last last saya pilih syurah sbb harge murah.. sebelum ni.. pakai rania safi.. pun tak sesuaii gakk... tapi habis dok pakai yer laa tak mo membazir.. ha masa tu baru lahir kan si HADI... masa anak dara pakai loreal.. haa ko abis muka aku... sbb tak sesuai ngan kulit kot.. heheh memacam macam jenis product dah guna.. Tapi paling best masa anak dara dulu APRICOT dari Nutricmetics.. muka jadi gebu jer.. lps tu p stop.. hehehe tu laa keingin masa remaja.. semua ko nak sapu kat muka.. wakakaka... aku pilih syurah tu bukan apa pun sbb heheheh biasa aa dlm ekonomi yg tgh melesat waktu dan ketika itu... then try pakai laa.. memula xcited laa saya pakai... letak semua dlm peti sejuk.. waa syurrr jerr wajah.. sejuk sejuk ghitu... hehe ngan sekali ngan toner toner saya letak dlm peti ais... Mungkin sbb tu kot.. bila saya pakai muka saya rasa tak selesa.. dengan berminyak semua keluarr... rasa berat kat muka.. huhuhuh salah siapa agaknya.. tu laa gatai tangan lagi... hehe sampai sekrang masih lagi dlm peti ais.. wakakakak best bestttt...

after that.....

ko!! aku pilih clinique... hehehe sbb terjebak ngan Kak Red .. tapi tak jugak... masa aku nak bernikah.. aku ada beli dah satu set buat hantaran.. tapi tak abis pakai.. mmg sesuai ngan kulit aku tapi tu laa wakakak jiwa meronta nak tukarr.. hehehe gatai sgt... aku start pakai produk ni kembali pada 27/12/2008.. huhuh masa ngandungkan hannah... Nak jugak beli.. p mintak kebenaran ngan suami... jalan aku berdua ngan HADI .. kami beli kat PranginMall, Penang...
set ni laa aku pakai sampai lani.. masih tak tukar tukar lagi... dari bulan 12 tahun 2008... uh kedekut tui aku nie... nak dekat setahun.. punya laa jimat cermat.. (baru gheti nak jimat cermat) mahai ooo dlm 300 lebih oo.. heheh paling best moisterizer dia waaaa.. puji beb.. rasa ringan jer muka... sabun pun aku suka.. apatah lagi toner dia.. hehehe apa apa pun aku cakap mmg best.. tp tau taw laa korang kan... mana tau muka tak serasi... wakkakak biasa laa beb bukan semua kulit sama.. hehhe masa beli tu.. ada barang barang offer laa bestkan memacam dapat... he start dari tu aku mula laa start gatai nak warna kan muka..sbb baru dapat blusher... bab nak warnakan muka tu uh itu episod lain beb.. mana leh masuk semua dlm ni.. heheh

Oh ya... dalam Kak Red ada jual cleansing cuci make up.. heheh dari singapura.. sure korang tanya naper dari singapura... hehe sbb kat Malaysia takder .. So kebetulan ibu aku p singapura.. jadi nyer aku memesan satu hhehehe.. mmg best beb.. dia minyak.. memula pakai macam nak marah laa ala baik pakai baby Johnson nyer minyak .. then bila abis sapu semua semua keladak keladak kat muka.. haa ko rasa ringan jerr... takyah p cuci muka pun takper.. tapi kena cucilaa kann....minyak tu tak terasa kat muka...


haa.. tgk dok suka sgt tgk lama web dia.. . heheh dan sapa beli mmg berbaloi la wa cakap jom p beli kat Kedai Kak Red.. wa.. cakap... "clean muka aku tau!!!!"..

Allhamdulillah sampai lani.. aku still setia pada yg satu ni.. Insya Allah.... jgn gatai lagi nak tukaq wooii.. kalu nak tukaq p beli SK II wakkkaakkak

Allhamdulillah.. segala rezki yg ku terima ini dari Mu Ya.. Allah...

p/s: Seisapa ingin membeli water filter BIO AURA atau baju dalam BEUTIFUL dari HAI- O .. hubungila saya yerr
LOVE hadi, hannah and Suamiku...

No comments:

Post a Comment